Minder is meer: onze nieuwe aanpak

Waarom ik de woensdag-editie schrap

Hi Marketing Multispecialisten!

Wow, alweer woensdag! De tijd vliegt sneller dan een speedboot op Red Bull.

Tijd voor een reality check, mensen. Maar deze keer gooien we het roer om. Geen saaie opsomming van targets en acties. Nee, we gaan het anders aanpakken. Waarom? Omdat het hoog tijd is.

Tijd voor een reality check, mensen.

De trouwe lezers onder jullie hebben het vast al gemerkt. In de vorige edities heb ik al gehint dat mijn tijd schaarser wordt dan water in de Sahara. Al die leuke AI-projecten vreten tijd als een kudde hongerige olifanten.

En dan moet je keuzes maken. Harde keuzes.

Ja, de nieuwsbrief is nog steeds mijn lievelingetje. Het geeft me meer energie dan een dubbele espresso op maandagochtend. Maar niet alles is rozengeur en maneschijn.

  • De maandag-editie dwingt me om bij te blijven met al dat AI-nieuws. En eerlijk? Dat vind ik nog steeds te gek.

  • De vrijdag-editie laat me lekker klooien met AI-automations. Mijn digitale speeltuin, zeg maar.

Maar die woensdag-editie? Die begint te voelen als een blok aan mijn been. Het levert vaak acties op waar ik eigenlijk geen tijd voor heb. En laten we eerlijk zijn, half werk is geen werk.

Groei is fascinerend, maar ten koste van wat?

Ik kan wel allerlei trucs uithalen om binnen no-time naar 1.000 inschrijvingen te gaan. Maar is dat echt wat we willen? Ik niet, in ieder geval.

Ik wil gewoon vette dingen doen en dat met jullie delen. Weer meer naar mijn gevoel luisteren. Geen halfbakken downloads maken of geforceerde LinkedIn-berichten posten omdat we zo nodig snel willen groeien.

Kwaliteit boven kwantiteit, mensen!

Ik geloof heilig in kwaliteit en de lange termijn. Als we de kwaliteit opkrikken als een raket die naar Mars schiet, komt die groei vanzelf wel.

Dus, hier is het plan:

  1. We schrappen die woensdag-editie.

  2. We tillen de kwaliteit van maandag en vrijdag naar nieuwe hoogtes.

  3. Op LinkedIn deel ik weer gewoon wat ik zelf interessant vind.

Geen strak doel meer voor inschrijvers. We focussen ons op knettergoeie maandag- en vrijdag-edities.

En die groei? Die komt wel. Net zo zeker als dat de zon opkomt.

Wat vond jij van deze editie?

Stem hieronder om ons te helpen de nieuwsbrief voor jou te verbeteren.

Login or Subscribe to participate in polls.

Tot vrijdag

Mathieu

Reply

or to participate.